mandag den 31. marts 2014

Mega kup i Salling i dag, gavepapir fra Søstrene Grene og SKØR mandag i bageriet ....

megakup i Salling i dag, gavepapir fra Søstrene Grene og Skør mandag i bageriet. 

Har brugt mandagen på, at nurse min influenzaramte teenagerHeldigt nok, havde jeg gemt en rulle mintcookies dej i fryseren, så det var nemt, lige at skære nogle skiver af, og lave ham en issanwich. Dejen lavede jeg forleden, og gemte den ene rulle i fryseren. Opskriften kan findes herDe er superlækre, og stærkt vanedannende.(ha!) UHM.



For at teenageren kunne få lidt glæde af pc'en, og jeg havde brug for, at komme ud og finde inspiration til nye forårsitems, smuttede jeg på en lille osetur i Århus' gader. Smuttede en tur forbi Salling, da jeg via deres nyhedsbrev, kunne se, at der udsalg på mange lækre produkter. Jeg nåede kun til stueetagen, hvor jeg faldt over flere gode tilbud. Bl.a. var der udsalg på Gosh, med 30% på alle produkter. 

Derfor købte jeg en ny Gosh Truly Brown eyeliner og en Gosh Mineral øjenskygge no. 003 Brown. Begge superflotte, og nemme at anvende. Gosh er uden parfume og parabener, og med 30%, fik jeg dem til en rigtig god pris. 



Der var også 50% på Gun-Britt produkter, så derfor ville jeg afprøve GB styling paste i rejsestørrelse. En lille fin krukke, der er let at have med i toilettasken, og den er så drøj i brug, at man ikke skal bruge ret meget ad gangen. 

Jeg er spændt på, om jeg kan have den i fred for teenageren, for både stylingprodukter og føntørre, er noget vi deles om her i hjemmet. Så må jeg se, om den smutter med i lommen,  når han starter i skolen igen.(Ha!!). 



Jeg var særligt glad, da jeg kom forbi standen med Nilens Jord, for det er et lidt dyrere brand. Heldigt nok, var der 50%, på deres lækre mineral øjenskygger, og valget faldt på Naturlig Mineral Øjenskygge - Rose. Normalpris for mineral øjenskyggerne, er 140 kr. Derfor er det også top-skønt, når det er muligt, at købe den til 50%. Jeg har tidligere i marts, skrevet et blogindlæg om Nilens Jord, som du kan læse her




Var også et smut forbi Søstrene Grene. En butik jeg elsker at ose i, fordi jeg altid bliver inspireret, og så er priserne rigtig fine. Forleden købte jeg silkepapir i koralfarver. I dag havde de fået nye farver, så jeg måtte have et par sæt med hjem af de lyse, gyldne og sorte farver, med et skær af glimmer i. Rigtig fine til gaveindpakning. I December, fandt jeg det meget fine silkepapir, som har struktur af træ. Meget dekorativt og smukt, og brugte det til flere værts- og julegaver.  



Jeg nåede også lige, at sætte dej over til pølsehorn, så teenageren kunne få lidt lækkert at spise her til aften, og så var det nem aftensmad. Og ja, der gik fjolleri i bageriet i dag. Der skal være plads til lidt mandags-spas, og jo, det er faktisk ganske sjovt,og lege med maden!(Ha!).



Pølsemanden blev så senere forvandlet til lækre pølsehorn, og du kan finde opskriften, på et tidligere blog-indlæg herDe er ganske gode, og man kan meget let spise et par stykker af dem, med en god ketchup til. Mit kamera er desværre uskarpt, så beklager billedkvaliteten. 



 ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Hvordan har du tilbragt mandagen, fortæl fortæl? 

Skøre mandagshilsner 

Smil Lene .0))

 ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar