mandag den 3. marts 2014

Oscar opfølgning, pleje & selvforkælelse og aftenforedrag .....

Du skal også være med Julia ...... 




Jeg vidste, at hun ville gøre det, værten på The Oscar show 2014, Ellen De Generes. 


En af grundende til, at jeg sad klar med muffins lavet på bl.a. mandelmel og andre sunde ingredienser, og et stort glas æble-juice, med isterninger formet som guns, i ægte Agent 007 stil. Top cool. Jeg var K L A R til The Oscar Show. 



Det var det hele værd, at sidde oppe hele natten, og se det meste af showet, kjolerne, takke-talerne og værten for showet var abso-lut prikken over i'et. 



Hun er ikke mindre end fænomenal, og hun fik lagt Twitter ned, med dette selfi. Bestilte pizza til gæsterne, simpelthen den fed-este attitude og top morsom. Elsker hendes stil, men fik samtidig også de mange Oscar nominerede og kendte gæster til at slappe af og føle sig trygge, med hendes ligefremme og fine humoristiske stil. 



Og stort tillykke til "Helium" - bedste kortfilm. Så flot. Jeg krydsede fingre og tæer, og håbede til det sidste, at også de 2 andre danske film, ville løbe af med en Oscar. Ærgerligt, at de måtte se sig passeret af andre film. Men igen, flot at de var nomineret. De skal nok vinde den på et tidspunkt, med så dygtige instruktører og skuespillere vi har i Danmark. Go for it. 



Meryl Streep. Just beautiful. 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Jeg fik desværre ikke set en af mine yndlings skuespillere 
Meryl Streep på den røde løber, men godt at hun så senere i showet deltog i årets bedste selfi'. 


Hun er smuk, både hendes indre og ydre. En sand skønhed. Og så er hun professionel, og kan spille så mange forskelige roller, og samtidig være autentisk, sjov og uhøjtidelig.  



The Oscar show blev fejret med muffins & æblejuice. 



Selv-forkælelse ovenpå "The Oscar Show 2014".  

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Nu hvor jeg har siddet det meste af natten, og set The Oscar Show, er bevidstløs træt, da jeg kun nåede at få 2 timers søvn før min søn skulle op og i skole, så kræver det ro, og totalt afslapning for mit vedkommende i dag. 

Det gør jeg med selv-forkælelse, lidt mere søvn, og lidt læk-kert med en af de sunde muffins fra igår, lavet på mandelmel og andre sunde ingredienser, lidt soltørrede dadler, og en kop YOGI lakrids te. Og pleje af min hud, så jeg er klar til i aften.  

Det bliver den med Vichy's lækre Serum 10 øjen- og vippeserum og Vichy og Liftactiv serum 10.


 Serum 10 øjen- og vippeserum. 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Serum 10 øjen- og vippeserum er avanceret  opstrammende anti-rynkepleje til øjenomgivelserne. Det første antiage øjenserum fra Vichy som styrker vipperne.  


Du kan læse mere om Serum 10 øjen- og vippeserum her: 


Liftactive SERUM 10 


¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

LIFTACTIVE SERUM 10, er velegnet til kvinder over 35 år, der ønsker at reducere rynker og manglende fasthed samt forbedre hudens kvalitet og glød. Kraftfuld antirynke-serum for en ungdommelig hud - huden føles som ny fra første dråbe. 

Du kan læse mere om Vichy Liftactive Serum 10 her: 

Jeg har været så heldig, at vinde disse to toplækre Vichy 
produkter, hos en blogger i december måned. Kan virkelig anbefales.

Til dagligt bruger jeg selv flere af Vichy's produkter. Blandt andet Ide´alia, som er en udglattende ansigts-creme for en ens-artet hudtone og smuk glød. Fås til både normal og tør hud. 

Du kan læse mere om Vichy Ideália her: 


Vichy kan købes på apoteket, og det er muligt, at få en prøve, for at teste om de nu også passer din hudtype. Vichy findes i flere serier, så du kan finde den, som passer din hudtype, hudtone og alder. 

Flere gange har jeg deltaget i Vichy testpanel, for at afprøve deres nyeste serier, og jeg kan kun sige, at jeg er stor fortaler for produkterne. De passer min hud rigtig godt, og jeg får den blødeste hud med en fin glød, og de har en god konsistens. 

I aften deltager jeg i et foredrag via FOF, og det vil jeg for-tælle om i løbet af denne uge. Fik du ikke læst gårsdagens blogindlæg om FOF, kan du finde det lige her: 


Rigtig Go' Mandag
Smil Lene .0)

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar