søndag den 30. marts 2014

Søndags-morgenmad, Smagsprøver på økologisk hanekylling og is, og lækre Søndags Give Away's fra Gives Bort Århus og Storskaldsgruppen Århus......

Søndagsmorgenmad 

Søndagen er startet med en lækker morgenmad, bestående af: 

I går var jeg på en lille osetur rundt i byen, og smuttede en tur i Salling Super. Elsker deres delikatesse, og special-varer afdeling. Det var en heldig dag jeg valgte, da der både var smagsprøver på Økologisk is fra Ny Lundgård ismejeri og hanekylling fra www.unghanen.dkVar nær ved, at spise hele fadet med sprødstegt hanekylling, så jeg valgte at købe 4 stykker kuvertlår, til kun 45 kr. (Normalpris: 60 kr.). Så det bliver dagens aftensmad, til teenageren og jeg. M U M S. 

Søndagen er ofte den dag, hvor rigtig mange rydder op i deres bolig, og smider ud, og dagen hvor mange brugere, sætter ting gratis på Gives Bort- Århus og Storskraldsgruppen i ÅrhusDet gælder om, at være lynhurtigt, og var så heldig, at få fat i en stor bunke lækre cremeprøver af en sød bruger, og en North Face rygsæk, et par støvler, og skråbord til pc'en af en anden sød bruger. 

På vej hen efter cremerne, fandt jeg et tremmebord (som Trip Trap), der bare lige trænger til, at blive gjort rent og 3 fine puder, der bare skal vaskes. så det har været en ind-bringende Søndag. Nu er det så for mit eget vedkommende tid til, at få ryddet lidt op i min egen bolig, og glæde nogle brugere. Igen er det super godt for miljøet, da vi slipper for, at de mange ting bliver deponeret, og går op i røg, og ved at give tingene væk, får de på den måde nyt liv. just love it. 


The North Face rygsæk. 



Diverse cremeprøver, fra flere lækre kendte brands. 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 

Min søn og jeg, har lige nydt en lækker søndagsmiddag. Menuen stod på økologisk sprødstegt kuvertlår af hanekylling, toppet med smør og vendt i basilikum, citron, salt & peber. Hertil en salat, og frisk pasta til teenageren. M U M S. De 2 russiske skåle, har jeg fundet på Markedet på Ingerslevs Boulevard. De 2 glas, og grillbestikket, er fundet i en genbrugsbutik i Århus. Tallerkener og fad, er fra stellet Campagna Casagent. 


Hvordan har du tilbragt weekenden? 

Fortæl fortæl, ved at lægge en besked herunder. 

Bedste søndagshilsner 

Smil Lene .0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar