fredag den 7. marts 2014

Nü by Staff katalog, fredags selfi' og lidt bolig-inspiration .....


Var i går lige en tur forbi en af mine favorit butikker i latiner-kvarteret, og glæder mig endnu mere til foråret og sommeren nu. Er ret vild med brandet Nü by Staff woman, og butikken bugner af lækkerier. 

Butikken har både lækre items og boliginteriør. Tog et katalog med hjem, til inspiration. Og det gør det jo ikke mindre fristende, at sidde og bladre i det. 


                             Nü by Staff Woman 
                      spring & Summer Collection 2014



Inspiration til at mixe og matche 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Super Sjov Fredags Selfi' Dag..... 

I vinters fandt jeg toppen på Nü by Staff Woman webshoppen, og den er så skønt. Elsker det rå og feminine, og farven er skøn her til foråret. Nu hvor jeg har gået rigtig meget i sort, i løbet af efteråret og vinteren, er det godt at få farver ind i sin garderobe. Jeg faldt for den vinrøde. 

Holder løbende øje med SALE kategorien på Nü by Staff Woman webshoppen. Toppen jeg har på herunder, fås i flere farver, hvis de altså ikke er udsolgt. jeg gav kun 250 kr. (50%) og med fri fragt.

Her kommer lige en sjov serie, og det er ikke særlig let, at tage selfi' billeder, men sjovt er det, at se ens ansigts-udtryk, når man skal undgå at billederne bliver sløret, og det er jo Fredag, så der skal være plads til spas og sjov. 


Jakken er fra Only. Fandt den i Salling og købte den for et gavekort jeg vandt i efteråret. Er blevet rigtig glad for jakken, og er et alternativ indtil min MDK skindjakke, kommer hjem og bor hos mig. Støvlerne er fra E-shoes.dk, som jeg knuselsker og bruger dem rigtig meget. De kan ses lidt bedre på et tidligere blogindlæg her.

Det er min niece, der har sat hestemærker på kameraet, og hun har sagt, at jeg ikke må tage dem af. Ha Ha. Skønne pige. 








Vil rigtig gerne have et nyt kamera, og det er et af mine mål for 2014, at finde et lækkert digitalt kamera, når det lige skal gå stærkt. Jeg har næsten altid mit kamera med mig. I tilfælde af, at jeg finder noget jeg ikke kan lade være med at fotografere. Ærgre mig altid, når jeg ikke har fået det med, så det ligger som en fast ting i min shopper, eller jakke. Det er ikke så stort, så det er let lige at have med. 

Da jeg endnu ikke er ejer af en smartphone, så vælger jeg, at bruge mit Sony Cybershot lommekamera, i stedet for min næsten antikke nokia mobil, med trykknapper. Det begrænser mine muligheder, at være kreativ, Ha Ha. 

Men jeg er også ret fascineret af polaroid fotos, med sort/ hvid billeder. Så i løbet af foråret og sommeren, vil jeg prøve og finde et fotokursus, hvor jeg kan få mulighed for, at eksperimentere og være kreativ.Det er mange år siden, at jeg har prøvet det, men fandt det ret sjovt, at sidde i mørket, og få samlet alle delene i korrekt rækkefølge i en lille sort pose, fremkalde filmene med fremkalder-væske, vente på resultatet, og hænge billederne op på en tørresnor. Der er noget fascinerende ved hele denne proces. Det inspirere mig. Jeg har fået et tip om, at det er muligt på Gods-banen, så det er helt sikkert noget, som jeg vil undersøge, så jeg kan genoptage interessen. 

Fredag er en rigtig hyggedag, og efter et fransk visit med god kaffe hos Mille (MUMS!), fandt jeg disse to skønne billeder,der inspirere mig rigtig meget. 


At få skabt en rød tråd i min bolig, og få alt rod væk, så det emmer af hygge, og personlighed. Det er et stort ønske, når vi på sigt flytter i vores drømmebolig. Et mix af secondhand og designmøbler.

Just love it. Er det ikke smukt? 







Skøn sofa, jeg vil elske at eje. Og gulvet er så smukt.

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Vinder af konkurrencen, med gæt på de 4 Marie Sohl tallerkener blev "Frede", hendes bud var 20 kr. 

Prisen jeg betalte for dem, var 18 kr. Så jeg må sige, at det var et supersejt og flot gæt. Tillykke.

Kære Frede, kontakt mig på e-mail: solsikke04@hotmail.com, med din fulde adresse, så sender jeg din præmie til dig, i løbet af næste uge. 

Der vil komme flere giveaways i løbet af foråret. Så hold øje med bloggens aktiviteter. 

               Rigtig Go' Weekend

               Smil Lene .0))

4 kommentarer:

  1. Taaak - hvor er jeg heldig - glæder mig til at se, hvad du sender! Elsker overraskelser - har sendt dig min adresse!

    SvarSlet
  2. Hej Frede, stort tillykke, godt gættet. :0))

    Jeg sender den i løbet af næste uge. kh Lene.

    SvarSlet
  3. Love the jacket, you look amazing!

    http://www.mursway.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much Constance Murphy :0)) by Lene

      Slet