lørdag den 29. marts 2014

Give-away på vej til vinderen af Marie Sohl konkurrencen, ny forårs "Give-away" på vej....



Give-away

Med lidt forsinkelse, pga. influenza, og jeg lige skulle have hverdagen op at køre igen, så er min give-away endelig på vej, til den heldige vinder Aase Godtfredsen. 



Konkurrencen gik ud på, at gætte prisen på 4 Marie Sohl tallerkener, som jeg købte i en genbrugsbutik i Århus. Blog-indlægget kan læses her.

Jeg gav samlet 18 kr. for de fire dybe tallerkener. Aases gæt var 20 kr., så det må man sige, var rigtig tæt på. 

Da det er en surprise give-away, vil jeg ikke røbe indholdet af den, men her kan ses et foto af de 2 gaver, der er på vej til vinderen. 

Aase har selv bloggen Fredes blomster og bolig, så mangler du inspiration til blomster dekorationer til konfirmation eller andre fester i foråret og sommeren, så tag endelig et kig ind forbi hendes blog. Der er masser inspiration at hente. 

Den ligger også som favorit på min blog. Scroller du helt ned i bunden på min blog, kan du finde de blogs og websider, som jeg følger, og finder inspiration hos. Her kan du også se, periodens favorit-indlæg.  

Ny forårs give-away.

Jeg pønser på en ny forårs give-away, så hold øje med aktivi-teten på min blog, så du kan nå at deltage. 

Jeg kan godt lide at overraske, så jeg vil røbe, at det denne gang, også vil være en hemmelig give-away. 

Rigtig Go' Aften. 

smil Lene. 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar