torsdag den 13. marts 2014

SMUK influenZa eller hængt kat, PiZZa til frokost, Bridget Jones hygge og køb af H&M ringe...


 ¤ A D V A R S E L  ¤ I N F L U E N Z A ¤ 

Bare rolig, min blog smitter ikke, kom bare ind og læs med .0))


En ting jeg ikke vidste, var at influenza kunne se så smukt ud, som fotoet herover. Men et er teori, noget andet er praksis, og må sande, at jeg mere ligner billedet herunder.  



En hængt kat, er vel det jeg bedst kan beskrive, at jeg ligner i disse dage, og dagene kan føles lidt lange, med rigtig mange kopper PUKKA te, Fair Trade Kaffe, bolcher, Pamol, og et stort lager af kleenex, som ligger i kort afstand fra mig. AAAATTJJJJJUUUU! Foråret er smukt og lunefuldt. 

Skulle have været af sted på kursus i denne uge, det når jeg i hvert fald ikke. Så jeg må få det bedste ud af det (hvis man kan det med influenza!!) ved at sørge for, at slappe af, tage varme bade, spise noget af det jeg har mest lyst til, bare for at få lidt mad og væske. For jeg må sande, at ener-gien er på laveste blus. 

Frokosten i dag, bestod af pizza med en bund af fuldkornspita m. tomat-sauce, skinke, Chorizo, cheddar-ost, basilikum, og med et glas æblejuice, for også at drikke noget køligt. Og nyder solens stråler og forårsblomsterne, i min stue. 



Timerne kan let snegle sig af sted, så jeg er kommet godt igang med bogen Bridget Jones "Vild med ham", og det er helt sikkert med til, at gøre dagen sjovere,  når ikke man kan foretage sig ret meget, når man er ramt af influenza. 

Ringene fandt jeg for en lille uge siden i H&M for kun 29 kr. bestående af 4 ringe. 2 helt enkle i guldfarvet, og 2 andre med guld og sort. En fin måde at kunne mixe ringene, afhængig af dagens outfit. H&M har mange fine smykker, og fås til en god pris. Se udvalget her, i H&M online shop




Bridget Jones, vild med ham. Ringe købt i H&M. 

               Skønne Forårs Hilsner 

                  Smil Lene .0)) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar