mandag den 20. oktober 2014

Ny blogadresse - når man får pillet for meget ved bloggen.....

Ny blogadresse - når man får pillet for meget ved bloggen.

Ny blogadresse, når man roder for meget med bloggen.  


I går sad og jeg og nørklet med bloggen, og "kom til", at ændre på bloggens adresse (!) med det resultat, at jeg ikke kunne finde frem til den gamle adresse igen. Så la' da vær'! 

Det betyder, at når du klikker dig ind på et tidligere blogindlæg via bloglovin, Google+, facebook eller andre steder, vil der stå at bloggen ikke findes, men det gør den! 

Bloggen findes - bare med et lidt andet navn. Så har du knyttet min blog til din egen blog skal du gøre følgende: 
  • slet den nuværende blogadresse.
  • Kopiere ny blog adresse i browseren. 
  • Indsæt ny blogadresse og gem. 
  • Test blogadressen af så du sikre dig, at du og andre besøgende kan komme ind på bloggen.
  • Del gerne budskabet via Google (mit opslag jeg har delt) + evt. facebook hvis vi er facebook venner. Har ikke endnu fået oprettet en facebook side til bloggen (det kommer). 
  • Vær tålmodig, jeg løber så hurtigt jeg kan, for at få rettet op på fejlen - læs mht. links herunder. 
  • På Bloglovin er der to ens blogs. Hvis du ønsker at følge min blog her, vælg da bloggen med dette opslag. Den anden blog-adresse vil blive slettet. 
  • Tak for tålmodigheden.

Ny blogadresse:  

http://justlove2ndhand.blogspot.dk/

Desværre har det den betydning, at alle links på min blog fra min egen blog ikke vil virke. Så vil du få en besked om, at bloggen ikke findes, så fortvivl ikke, det gør den altså. Det vil tage mig lidt tid at få rettet op på, men jeg vil løbende få de rette links sat ind, så de linker til de forskellige blogindlæg. 

Nu er bloggen "heldigvis" ikke så gammel, så jeg har en mulighed for, at redde det indenfor en rum tid. Men hav lidt tålmodighed (tak :0) ) for jeg har også en hverdag, der skal gå op. 

Du kan i venstre kolonne finde de forskellige blogindlæg. I bunden af bloggen findes der også favorit blogindlæg, så måske kan du af den vej, hurtigt finde det blogindlæg du søger. 

Det er hvad der sker, når man får pillet for meget ved en blogadresse og med det har jeg lært, at man skal træde varsomt! 

Link til min Instagram profil @justlove2ndhand virker, så du kan via din mobil hoppe ind på bloggen og læse med på farten, men links på de forskellige blogindlæg virker heller ikke her pga. ny blogadresse. De nye links virker fremadrettet, men tidligere links kan blokere. Så må du her lede på de forskellige blogindlæg indtil de er fixet. 

Rigtig god mandag 

Smil Lene .0) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar