lørdag den 18. oktober 2014

Oktober i glimt....

Oktober i glimt. 


Work. Work. Work. Køkkenbordet taget i brug som arbejdsbord. 


Nyder at sidde ved havet efter endt løbetur i Riis Skov. 

Give me a break! Jeg er normalt et meget tålmodigt menneske, men min pc har virkelig sat min tålmodighed på prøve den sidste tid. Den har slukket i utide og stået stille i 3 døgn, hvor jeg intet kunne få lavet. Kunne ikke få adgang til mine vigtige dokumenter,billeder eller komme på bloggen. Har talt til 10.000 rigtig mange gange de sidste dage. Torsdag rykkede jeg ned på Århus Hovedbiblioteket, da min pc forsat ikke ville tænde, og min tålmodighed var brugt op! Må sige, at biblioteket er blevet opgraderet med lækre pc'er siden jeg sidst var der. Så jeg kan kun anbefale, at låne en pc her hvis din egen skulle bryde ned, eller du af en anden grund har brug for, at låne en pc. 

Jeg nåede det meste af dagens agenda. Nåede dog ikke forbi Telia for at aflevere pc'en. Da jeg kom hjem forsøgte jeg en sidste gang, at genstarte pc'en. Den startede! Den næste udfordring var "netproblemer", så jeg måtte genstarte den adskillige gange fredag morgen, for at nettet kom op at køre igen!! Teenageren kom hjem fra ferie fredag eftermidag, og har nu fixet problemet, som tog under 5 minutter! Han er blevet forkælet med hjemmelavet burger, yndlingskage og softice ad libitum. Godt at have sin egen pc support, ha! 

P.g.a. vigtige opgaver der havde min 1. prioritet, er blogindlæg naturligt sat længere ned på "to do" listen. De kommer og det gør min giveaway også. Vil gerne sætte den igang, så jeg kan forkæle jer læsere her i efteråret. Hvis alt går efter planen, bliver det i starten af næste uge. 

Oktober har ellers været superskøn. Vejret har været helt fantastisk og har derfor også haft rig lejlighed til, at spænde løbeskoene på og nydt at sidde ved havet efter træning. Har også brugt mange timer i køkkenet på at lave lækre efterårsretter, været på osetur rundt i Århus' hyggelige gader, og ryddet op i skabe & skuffer. Har gemt det bedste til sidst, at sortere og sætte papirer i mapper. Kan næsten ikke vente, ha! 

Har du haft efterårsferie? eller har den stået på arbejde/studie? Tøv ikke med at læg en kommentar under blogindlægget. Det vil kun gøre mig glad, smil Lene .0) 


Klar til at lave valdemarsro's lækre æbleboller lørdag morgen. Og kaffe skal der til, for at vågne. 


Flyttet ind på biblioteket for at nå dagens agenda, når min egen pc svigter!! 

 Kaffe & Havregrød med banan, mandler og lakrids. Go' morgenmad. 

Må eje disse shorts fra Nu by Staff Woman, de er for vilde! Læg meget gerne et visit forbi min Trensales profil pava04 - køb køb! 

Elsker det simple. At nyde en lækker mad stående ved køkken-bordet. Langtidsstegt kylling, gulerodssalat & sunde snacks


Støt brysterne og lad os i fællesskab knække cancer.

Tikka Masali - en suppe med spark i til de kolde dage. Mums. 

Er kommet i fiskehimlen. Lækre fiskedunser af tun & torskerogn på en bund af rodfrugter, mandler og persille. Uhm. 



Havregrød med æblebåde & strejf af lakrids og Kaffe.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar