tirsdag den 19. august 2014

Fødselsdagsønsker ....

Fødselsdagsønsker. 
Har meget snart fødselsdag. Den 31. august, og i den forbindelse har jeg surfet lidt rundt, for at finde inspiration til åretsgaveønsker.
    

Kogebøger hitter hjemme ved mig, så man går ikke galt i byen med at købe lækre kogebøger til mig i gave. Helst med gode illustrationer, så de er lette at følge og gerne med inspirerende billeder. 

Der er mange kogebøger som jeg gerne vil eje. Jeg er ikke selv den store gastronom i et køkken, men elsker at lave (og spise!) gode hverdagsretter, der består af friske råvarer, og synes det er sjovt, at eksperimentere i køkkenet. Jeg prioritere økologiske og danske råvarer.

Jeg elsker især salater. Anne Hjernøe's Sunde Salater er derfor også et stort ønske, og den vil blive brugt flittigt i mit køkken. Hun er en stor inspiration og elsker, at følge med i hendes spændende madprogrammer, der finder sted rundt i DK. Du kan læse mere på hendes fine blog her

Tærtefade skal man heller ikke gå ned på hjemme hos mig, men da jeg samme dag lavede Laksetærte og Tærte m. remonce og bær, måtte jeg tage et gammelt fransk fad i brug til laksetærten. Så lækre tærtefade i flere størrelser til både frokost- og middagstærter, vil også være et hit. 

Kan især godt lide de rustikke tærtefade i keramik som passer godt til mit Casagent Campagna stel, som jeg har samlet på i mange år. 

Gavekort til madoplevelser vil også være et stort hit. Så vil jeg invitere min teenager på lækre måltider rundt i Dan-mark, så vi kan få nogle gode oplevelser. 

Hudpleje. 




    



Når det kommer til hudpleje, står Vichy hudplejeserien altid på ønskesedlen. Så mange gange, at jeg er blevet spurgt, om der kunne være andet jeg ønsker mig, ha! Mit svar er enkelt. Nej! ,0)

Hudplejeserien er et super match til min hud. Min hud får en skøn glød, når jeg anvender Idealia. De 5 produkter på billederne herover, er dem jeg anvender mest. Serien fås på apoteket. 

Jeg har løbende været testperson for Vichy, når de har udviklet nye produkter, og jeg er stor fan af serien. Du kan læse mere om de forskellige serier her

håndcreme.
Den populære økologiske håndcreme fra Balance Me i rejsestørrelse er også kommet på årets ønskeseddel. 
Den er perfekt til håndtasken, og meget drøj i konsistensen. Den er plejende og forebygger & heler tørre hænder. Den fås i NaturSkøn - Århus til 69 kr. (30 ml).  

Øko-potteskjulere.
De skønne Eco-potteskjulere er jeg ret vild med. De er lavet i genbrugspapir med naturlatex belægning indeni i, hvilket gør potten vandtæt.

Medium potten passer perfekt til krydderurter i køkkenet, og de giver et hyggeligt look med den krøllede effekt. Bunden er lavet i træ fra rester i møbel-industrien. 

Da det er naturprodukter variere farven en smule. Fås til 149,- 

De fås på min favorit webshop Objects & Use, der sælger bæredygtigt design. 



¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Hvad står der på din ønskeseddel i år? 

Har du deltaget i min fødselsdags-Give-away? 

Hvis ikke, så tjek ind på blog-indlægget her
og deltag. Jeg trækker en vinder d. 30.08.14.

Bedste Tanker 

Smil Lene .0)) 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar