onsdag den 27. august 2014

Man skal ikke græde over spildt ...

Man skal ikke græde over spildt....


Who said Bridget Jones? Ha Ha. 

Når alt kokser i køkkenet, er det med at tage det hele med et smil og et grin, og det gjorde jeg en sen efterårsdag i 2013.  

Ville i en hurtig vending lave en lækker dessert med æblekage og flødeskum til teenageren og mig selv. jeg glemte bare i farten, at holde fast på glasset med piskefløden i. 

Teenageren kom ud i køkkenet, og der mødte ham et andet syn, end hvad han lige forventede. En mor der stod krummet sammen af grin, og ikke kunne flytte sig ud af stedet! 

Vi var begge helt færdige af grin, så færdig af grin, at jeg var meget tæt på, at tisse i bukserne. 

Der var ikke det sted, hvor der ikke var fløde, og det gav da anledning til, at få gjort hovedrent i køkkenet. 

Bag facaden og billederne på bloggen, gemmer der sig bare mig - Bridget Jones - i egen flotte figur, der også laver "fod-fejl". Ha Ha. 

Og man skal ikke græde over spildt .........Piskefløde, vel? 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Hvad er din største bommert? 

fortæl - hvis du tør - i en kommentar herunder! 

Pst... Har du deltaget i min giveaway på bloggen?

Jeg trækker en vinder på lørdag d. 30. august kl. 12.00 dut! 

smid et lod i puljen her

Smuk Onsdag 

Smil Lene .0)) 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar