fredag den 28. november 2014

And The Winner Is.....

And The Winner Is..... 








Karen Westberg

Stort tillykke du har vundet min giveaway 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Karens svar på spørgsmålene i min giveaway var:

1. Forkælelse er en god kop kaffe i byen 
med en tilhørende kanelfætter. 

2: Jeg vil invitere min familie til kaffe og hjemmebag

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Kære Karen
håber at du vil få glæde af alle sagerne her 
december, og du vil få tid til, at invitere din familie 
til hjemmebag. - Det lyder så hyggeligt, og håber 
både te & kager smager dig/jer.

kontakt mig på blogmail: justlove2ndhand@gmail.com 

Oplys mig fulde navn og adresse, så sørger jeg for, at 
sende alle herlighederne til dig, når kagerne er kommet ud af 
ovnen og kølet helt ned og klar til, at blive sendt til dig. 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Tak til jer alle for deltagelsen i min lille giveaway. 

Det er super dejligt og hyggeligt, at I har lyst til at lege 
med og super skønt, at forkæle mine læsere på bloggen. 

Vil snart finde på en ny giveaway til jer, så hold endelig 
øje med aktiviteterne på bloggen løbet af vinteren. 

<3 Pas på hinanden derude, og husk og forkæl dig selv. <3 

Smil Lene .0))  






Ingen kommentarer:

Send en kommentar