torsdag den 7. august 2014

Pana Pants By Moca Clothing....

Pana Pants By Moca Clothing. 

The winner is.... me! 






Jeg blev (igen!)så glad, da jeg så mit navn som vinder, og denne gang har jeg vundet de lækreste, blødeste og mest cool Pana Pants - GREY, fra webshoppen By MocA Clothing. 

Der kan zoomes her:  Pana Pantss - Grey By Moca Clothing

Webshoppen afholder løbende konkurrencer på deres facebookside, og følger med i hvad der kommer på webshoppen. Hvis det stod til mig, ville jeg klikke en pæn stor bunke af de lækre bukser, toppe og støvler i "indkøbsvognen", og så ellers bare trykke KØB NU! Hvis du skulle være fristet(nu er du advaret!!) så klik dig ind på MocA Clothing, og se det lækre udvalg. Gem lidt til mig, ha!.

Priserne er overraskende lave, og det passer mit dankort rigtig godt, ha! I stedet for, at skulle give ml. 800-1500 kr. for et par bukser, kan du til samme pris købe 2-3 par virkelig lækre bukser/jeans eller toppe, støvler etc. Jeg havde bukserne på i går til min nieces fødselsdag, med en enkel sort top, mine Uzurii flipflop's som kan ses her, og min Muuba Skindjakke, som kan ses både her og her.
___________________________________________

SNART Giveaway tid på bloggen 

Snart kommer der en ny giveaway på blogen, så følg med i aktiviteterne på bloggen, for at få et lod i puljen.  

Jeg nåede desværre ikke, at få sat en giveaway igang før vi stak af til Sverige. Der var simpelthen gang i for mange ting før turen, men nu er det august, og da jeg har fødsels-dag d. 31, skal det fejres, og I skal forkæles! 

Besøgsmåleren viser i dag 19.027! Det gør mig så glad, at så mange vælger, at kigger forbi bloggen. Forsæt endelig med det. 


Min blog åbnede dagens lys i februar i år. Er startet lang-somt ud, for lige at lære blog-land at kende, og jeg er rig-tig glad for den fine modtagelse, og dejligt at kunne inspi-rere jer.   

At du følger mig fast gør mig mega glad. Men også, at du vælger at cruise forbi bloggen, gør mig superglad! 

Læg også meget gerne en lille hilsen. Elsker de små fine og hyggelige kommentarer fra jer. :0) smil Lene 


TAK ¤ TAK ¤ TAK ¤ TAK ¤ 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Hvad er dit bedste minde/oplevelse fra sommeren 2014? 

Bedste Sommerhilsner 

Smil Lene .0)) 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar