torsdag den 29. januar 2015

Bloggen er kommet på facebook....

Bloggen er kommet på facebook. 


Bloggen har nu fået sin egen facebookside. Den er døbt samme navn som bloggen, så du let kan finde den. 

Vil du følge mig her, skal du bare finde siden på facebook, klikke på "Synes godt om" knappen og med musen pege på knappen vælg "få notifikationer". Så kan du holde dig opdateret med løbende blogindlæg, små glimt i min hverdag, opskrifter, nye køb, inspiration og tips til seconhand og bæredygtighed i hverdagen - og selvfølgelig en hyggelig dialog med jer der følger med. 

Vil også løbende forkæle med en giveaway, helt uden at du skal dele konkurrencen - Håber du vil lege med. .0)

Instagram & BlogLovin:  
Du er også meget velkommen til, at følge mine 2 instagramprofiler @justlove2ndhand og salgsprofilen @secondhand_aarhus_bylene, hvor jeg sælger nyt og secondhand tøj & boligting. 

Du kan afhente varen i Århus C, eller få den tilsendt ved betaling af porto. De store og tunge ting, bedes dog afhentet i Århus C. Du er altid velkommen til, at sende sms (se bio på salgsprofilen) mhp. køb af en vare, hvis ikke lige jeg reagere på annoncen med det samme. (Røg- og dyrefrit hjem og tørretumbler aldig mit tøj - det lufttørre på bøjler.). 

Du kan på mine 2 instagramprofiler også følge min blog, da den via et link, er knyttet til bloggen. Så kan du altid læse med på farten. Du kan også følge min blog via BlogLovin. I øverste venstre hjørne klikker du på link + Follow, så få du løbende opdateringer på bloggen. 

I bunden af bloggen: her finder du de 10 mest læste favoritindlæg på bloggen + øvrige blogs og favoritsider, der inspirere mig i min hverdag. Scrol helt ned i bunden af bloggen, og læs med. I venstre kolonne, kan du altid finde de gamle blogindlæg, og så har jeg knyttet et søgefelt til, i højre side af bloggen. Måske du søger efter en opskrift eller et bestemt blogindlæg, så kan du ad den vej, finde det. 

Sidst men ikke mindst, deler jeg også altid mine blogopslag på Google+, så her er du også velkommen til, at følge med. Del meget gerne mine opslag, så de bliver spredt som ringe i vandet. 

Håber, at vi ses på min nye blogprofil på facebook.0) Smil Lene. 


Min salgsprofil på instagram @secondhand_aarhus_bylene, hvor jeg sælger ud af nyt & secondhand tøj og boligting. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar