lørdag den 24. maj 2014

Pausefisk. Morgenmad & Stand på Ingerslevs Boulevard ....

Pausefisk. Morgenmad & stand på Ingerslevs Boulevard. 


Disse dage, er fyldt op med rigtig mange projekter af den helt skøre og eventyrlige slags, så jeg har lige revet stikket ud for en stund, da jeg simpelthen ikke har haft nok tid til at blogge, og da jeg blogger med hjertet, vil jeg ikke gå på kompromis. 


Jeg har været i København, hvor jeg har været til møde i Alberts-lund, og det er en oplevelse, som jeg glæder mig helt vildt sindsygt til, men som jeg (desværre) ikke kan dele med jer, på nuværende tidspunkt. sorry! .0))

Jeg kan dog røbe, at jeg har planer om, at lave en guide om nogen af mine yndlings 2ndhand- og vintagebutikker i Århus som jeg har bruger i min hverdag. Og nogle af butikkerne, har jeg først lige besøgt i sidste uge.

Jeg har i sidste uge, i forbindelse med min tur til København, været på en lille rundtur, for at ose lidt. Her faldt jeg over nogle fine items, som måske skulle blive en del af mit møde. Dem vil jeg lige dele med jer som pausefisk

Og jeg er altså klar på at holde en fest snart, for jeg er TOP forelsket i den skønne kjole i lys koral, som jeg har fundet i en skøn vintagebutik Dengang i Latinerkvarteret. Butikken ligger i Graven, Århus. Fantastisk snit, og fantastisk pasform, der sidder lige som den skal. Så smuk. Let's party. 






Skoene er fundet i en antikvar i Borggade, Århus. De hang på et gammelt søm, og som askepot, så passede de mig lige på en prik. Også disse røg i min rejsetaske til København. Måske de også kunne bruges til det møde, jeg skal deltage i, i næste uge. 

De er topskønne, og nu har de fået plads i mit hjem som udsmykning i min stue, når ikke jeg bruger dem.  


Billi Bi er et af mine absolutte favoritmærker,når det kommer til sko, fordi pasform og design ofte passer lige ind i min stil. Klassisk og enkel. De skulle også have været med på min tur til København, men jeg fandt ud af, at de er lige til den lille side. Jeg bruger normalt str. 39, og det er desværre (for mig!) en str. 38,5. 

Så nu har DU muligheden for, at købe dem. 

Skoene måler 6 cm i højden, og måler lige knapt 25 cm indvendig fod og de er i en pæn stand, næsten som nye. Nyprisen er 999,- kr. Mindstepris: 300 kr. 

Du kan kontakte mig på min blogmail: justlove2ndhand@gmail.com  Bor du i Århus, er du velkommen til, at kigge forbi og hente dem i følge aftale. Du kan også betale via Mobile-pay eller bank-overførsel. 



Efter flere travle dage, har jeg her til morgen nydt en lækker morgenmad sammen med teenageren. Det er skønt, bare at vågne sent, og hygge os, og bare tøffe rundt i nattøj, og få sat skik på boligen. 

Den fine kobber-skål har jeg lige fundet i Søstrene Grene, som jeg har valgt, at anvende til sunde snacks, så fin. 

Det er nemlig også et af mine projekter disse dage, så mit hjem ligner mest af alt en tornado. Det kommer der også noget om i næste uge, hvorfor mit hjem nu lige skal have en opgradering. Skal dog lige lande i Århus igen. Skal en tur til København igen i næste uge. 

Mødet jeg skal deltage i er lige flyttet fra kl. 07.30 til kl. 06.45, og jeg skal TIDLIGT op! Gab. Gab. Gab. Men jeg glæder mig, fuldstændig sindsygt. Vildt. Tosset. Som Rud i Voice Junior beskrev i går, da han havde sunget med Oh Land, det er fuldstændig hjernedødt fedt! Bedre kan jeg vist ikke beskrive det - TAK Rud - for den vending, ha! 

Mere om dette på et senere tidspunkt. Kan og må jeg ikke røbe noget om dette nu, pga. min tavshedspligt. Der er rullet GAFFA tape om munden på mig,  #¤%)=%&/(#¤%&?=)"#¤%/()= ;0)) 

Stand på Ingerslevs Boulevard Søndag. 

Jeg har stand på Ingerslevs Boulevard Søndag, så her slæber jeg nogle af mine 2ndhand og nye ting med på markedet, så har du tid og lyst til, at kigge forbi, kunne det være tophyggeligt, at hilse på dig. Ses vi? 

OBS: Jeg skal nok vende tilbage, omkring den give-away som jeg har pønset på, at lave på min blog. Har noget i ærmet, som jeg går og tænker på, at det skal være. .0)) 




¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Hvordan skal du tilbringe weekenden? 

Smukkeste Lørdags-hilsner 

Smil Lene .0))


¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar