mandag den 12. maj 2014

Træt Mandag, Lakrids LOVE, Test af Æble-/kanelkagen og Nu med Vand-bælte til Træningen...

Træt Mandag.
Det er længe siden, at jeg har haft migræne, og det er ikke noget, som jeg ønsker for nogen! Selv ikke min værste fjende, hvis jeg havde sådan en!?  


Det har for mit vedkommende, betydet en meget rolig mandag. Har måtte aflyse et møde, og bare rive stikket ud, og slappe af. Lytte til min krop og bare hvile. 



Vejret har heller ikke ligefrem været særlig opmuntrende, så jeg kunne nyde en god tur til havet, og i skoven, så jeg kunne få sparket lidt energi i min krop. Så jeg har kun nået en tur til Føtex i Guldsmedegade, og vandret en lille tur rundt i latinerkvarteret, for at få lidt frisk luft, til min "gamle" krop i dag. 



LOVE Lakrids.  

En ting jeg er særlig glad for, er at der er "liv" i mit hjem igen. For-stået på den måde, at min teenager nu er tilbage, efter en sjov og skøn tur på Bornholm, med sin 8. klasse. 


Don't you just LOVE teens! I DO <3. 




Han overraskede mig med en bøtte LOVE Lakrids fra Lakridskongen Johan Bülow,og det går lige i mit moder-hjerte, at teenageren, har brugt lidt af sine lommepenge på en mors dags gave. <3 Tak min dejligste skat. <3



Han fortalte, at de var 4 fra hans klasse som stod i den lille butik på Bornholm og overvejede, om de skulle købe en bøtte lakrids, til deres mødre. 



Bøtten koster 70 kr., så for en teenager, der ikke havde så mange penge med på turen, er det alligevel en slags penge. Men da de fik en smags-prøve i butikken, var de alle 4 solgt til stang-lakrids, og de måtte bare købe en hver, til deres 4 mødre, ha! 



Han kan noget med lakrids, Johan Bülow. Utroligt nok, har jeg stadigvæk nogle Lakrids A tilbage, af den store bøtte, som jeg vandt tidligere i foråret. Kan læses lige her. Man kan jo gå hen og blive afhængig af, ha!



Smagstest af æble-/kanelkage. 

I går testede jeg Annemettes fortolkning af æble-/kanelkagen, og her er jeg også fan! Den smager virkelig godt. Du kan se blogindlæg om kagen, lige her


Er dog forsat rigtig begejstret for min mors opskrift - især med Toms lakridschokolade, og hasselnødder. Du kan finde opskriften lige her, hvis du har lyst til, at afprøve den. M u m s. 




Nu med vandbælte.
I går var jeg så heldig, finde et vandbælte til træningen, så NU må det lunefulde vejr godt skifte over, så jeg kan komme ud og træne. Vil bare hellere træne i tørvejr, og især når solen skinner. :))

Er du ny læser på bloggen, kan du lige få et snig-kig på min skønne løbe-rute, lige her

Indtil det har regnet færdigt, må jeg nuppe en gang coretræning på stue-gulvet. Træningen skal holdes vedlige, med både planken og flere andre øvelser, som jeg tager 4 x i ugen. Det er med til, at skabe balance og giver mig mentalt overskud. 

Foto kom så lige på lidt forsinket, men her er så det supersmarte bælte med vanddunke, der også giver lidt ekstra vægt på min tur, ha!

Jeg er særlig glad for, at jeg fik det gratis, da jeg synes 250 kr. er meget, at betale for et bælte med 4 dunke vand. Jeg bukker og nejer for, at jeg nu ikke skal tørste, på mine træningsture. :0)) 

Her ses nyt løbetøj, som du også kan læse mere om lige her, det kommer lidt længere nede på blogindlægget. 



¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 

Hvordan har du tilbragt sådan en regnfuld Mandag? 

Regnfulde hilsner 

Smil Lene .0))

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar