onsdag den 7. maj 2014

Glimt af ting fået på siderne "Gives Bort - Århus" & "Stor-skraldsgruppen Århus", og Favorit Items i mit klæde-skab .....


Små glimt fra mit hjem. 
Så vendte det ellers fantastiske sommervejr til silende regn, så løbe-turen i Riis Skov er erstattet med indendørs coretræning, og flere praktiske opgaver i mit hjem. 

Er sikker på, at haveejerne og landmændende er glade for regnen lige nu, så deres blomster, træer og afgrøder kan få sig lidt vand ovenpå flere dages tørke. 


Den gamle stol, Rensdyrskindet, HAY pude, samt 
skammel, der ses i baggrunden, er alle fra 
"Gives Bort Århus" & "Storskralds-gruppen ÅRHUS".

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Så kan jeg passende vise lidt flere glimt fra mit hjem, og kan afsløre, at de fleste af tingene har jeg været så heldig, at få igennem face-book- grupperne 

2 sider jeg bruger rigtig meget til, at give ting bort. Ting som jeg ikke længere har brug for, og som jeg kan glæde andre med. Tingene får på den-ne måde også "nyt liv". 

Samtidig er det også for at undgå, at tingene bliver deponeret eller går op i røg. En god måde, at værne om miljøet på.  

Storskraldsgruppen har stor succes, og Århus Kommune er meget begejstret for konceptet, da det spare Århus Kommune for mange penge. Et rigtig godt initiativ, som mange århusianere har taget til sig. 

Se videoen lige her.

Herunder følger glimt af nogle af de ting, som jeg har samlet fra de 2 facebook grupper, og enkelte ting, er små skatte, som jeg har fundet på loppe-markederne rundt i Århus. 

Har du også lyst til at jagte små skatte, har jeg lavet en lille guide over de loppemarkeder, som jeg bruger mest i Århus, lige her


Den røgfarvede vase, er fundet på gaden sammen
med andre storskraldsting, som er OK, at tage.

Mosaikbordet, er et jeg har fået fra en fin 
Børnetøjs-butik, der lukkede ned i Guldsmede-
gade for et par år siden, jeg har 2 ens borde. 

De 2 heste-billeder er arvestykker fra min 
fars hjem. Bakken har jeg fundet på et 
loppe-marked i Århus. 

Åkanden med lys i, har jeg fundet,
en helsebutik i Århus til 35 kr. 


De 3 fine sten-æg, har jeg fået 
på "Gives Bort Århus" siden.


De 3 fine stenæg i baggrunden, har jeg 
fået på "Gives Bort - Århus siden". 

Skålen med græshopperne, har jeg fundet 
på et loppe-marked i Århus til 35 kr. 

Favorit-Items i mit klædeskab.
Har i den senere tid taget et drastisk skridt, nemmelig at rydde op i mit klædeskab, for at finde ind til min egen stil. Det har jeg bl.a. gjort, ved hjælp af den meget inspi-rerende stylist Tini Owild, Stylewise.  

Jeg har ikke endnu deltaget i en af hendes inspirerende workshops, men det har jeg en målsætning om, i løbet af 2014. 

Indtil videre, har jeg valgt at tilmelde mig Stylewise nyheds-brev, for at få inspiration til min egen stil, og købe key-items til min garde-robe. 

Har bl.a. taget det lækre brand Nu by Staff Woman til mig. Især fordi jeg er vild med det rå og feminine mix, og kan mixe de fine key-items på kryds og tværs.  

Og så kan jeg fylde op med gode basic items. Bl.a. lækre strømper, strik, basic-toppe, en fed skind-jakke, Ballerina, heels, sandaler og støvler, og så selvfølgelig fine acces-sories, til at fuldende det enkelte outfit.

Herunder vil jeg lige vise nogle af mine favoritter i mit klæde-skab, og jeg kan næsten ikke vente med, at der snart kommer en anledning til, at få min lækre kjole på. Denne vandt jeg, i en konkurrence på Facebook i julen 2013, på nü by staff woman


Nu by Staff Woman, Palliet-shorts. 

Selfi' lige her, efter de lækre 
morgen-boller m. græskarkerner, ha!. 


nü by staff woman, skønneste kjole til fest.


nü by staff woman, fedeste tunika.

Selfi' kan ses lige her. Har palliet-
shortsene på under tunika'en, svært at se.

ADAX clutch - knuselsker den. 


Gestuz shorts, ca. 2-3 sæsoner gamle.
Knus elsker, at bruge dem lige nu.


Sidste uge havde Manifik en konkurrence på Facebook, og der var over 800 deltagere. Her var jeg heldig, at vinde gavekortet, på kr. 500,-. 

Jeg kunne vælge, at bruge gavekortet i deres butik på Sjælland, eller på deres hjemmeside. Her valgte jeg, at bruge gavekortet på webshoppen, og købte bl.a. Magic Tummy tucker vest - sort

Har aldrig prøvet disse Magic lift toppe, men nu var muligheden for, at teste en af dem. Er sikker på, at den vil gøre noget godt til min lækre kjole, sammen med disse lækre Dublin 55 strømper - næsten sort, i 6o denier, i en høj kvalitet. 

Skal vi holde en fest, så jeg snart kan få kjole, Magic lift og strømper afprøvet, ha! Jeg er K L A R!. 

Varerne kom meget hurtigt, efter min bestilling, så det var meget nemt, og med en god dialog og service. Varerne var pakket rigtig godt ind, og der er 14 dages fuld returret / fortrydelse, bare du ikke har brudt em-ballagen på pro-dukterne. 

Kan virkelig anbefale den fine webshop, og der er også en meget fin størrelsesguide, hvis du er i tvivl om, hvilken størrelse du skal bruge.

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Hvad er din favorit Item i dit klædeskab, og hvad 
drømmer du evt. om, at få i dit klædeskab?

Mange Regnfulde Hilsner 

Smil Lene .0)) 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar