lørdag den 17. maj 2014

DOVE Kampagne #Makeupfrimandag i hele maj måned, Daglige rutiner, Makeup & Hudpleje Produkter ....

Dove Kampagne - #Makeupfrimandag i maj måned 

I hele maj måned kører Dove en kampagne som har til formål, at booste danske kvinders selvværd. 

Ved at lægge et makeupfrit selfi' af dig selv, på enten Facebook eller Instagram, enten hver mandag, eller en enkelt man-dag i maj måned med hashtagget #makeupfrimandag, er du med til, at støtte en god sags tjeneste. 

Dove donere 5 kr. for hvert uploadet #makeupfrimandag selfi' til Velgørenhedsorganisationen Global Dignity, som støtter kvinders selvværd. 

Det er en god måde at revurdere skønhedsidealet og booste danske kvinders selvværd.


Jeg er hoppet med på Dove bølgen, vil du være med? 

Daglige rutiner. 
Hvis jeg er hjemme og ikke har nogle planer, så giver jeg min hud "fri" for makeup. Fordi jeg tror på, at det er godt og sundt for huden, at springe makeup dage over. 

Jeg sørger altid for hver aften, før jeg går i seng, at af-rense min hud, med en makeupfjerner. Jeg bruger de gule natursvampe, som jeg synes, er lette at arbejde med. Også selvom jeg ikke har haft makeup på, så renser jeg min hud, da huden udsættes for forurening i løbet af dagen. 

På mine løbeturer, bruger jeg naturligvis heller ikke makeup. Hvis jeg skal ud og handle, er det heller ikke længere vig-tigt for mig, at bruge makeup i det offentlige rum. 

Sådan var det ikke engang. Her var det nærmest umuligt for mig, at træde over dørtærsklen uden at have mindst streg og mascara på, og det er jeg rigtig glad for, at jeg har fået et så godt forhold til, at kunne lade makeuppen stå, og føle mig smuk og naturlig uden makeup. 

Når jeg så anvender makeup, så vælger jeg gerne produkter uden parfume og fri for parabener. Her følger fotos og links af nogle af de produkter, som jeg anvender i min hverdag. 



Origins Foundation Plantscription SPF15
Origins Foundation Stay Tuned


Nilens Jord øjenskygge Light Cobber
Nilens Jord mineraløjenskygge Rose


Nilens Jord neglelak no. 686, 655 og 675, de kan ses på et tidligere blogindlæg, som du kan se lige her

Ole Henriksen Lipbalm Fresh Lips SPF 15

Af hudplejeprodukter anvender jeg Vichy serien, som kan købes på apo-teket. Det er en serie, som jeg virkelig har taget til mig, da den passer min hud rigtig godt. Min hud får både glød og tilpas med fugt, og en opstrammende effekt. 

Siden er lige pt.  nede, så jeg kan ikke linke til de forskellige produkter, men de findes på www.vichy.dk


   

 ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Lad os hylde naturligheden. 

Har du makeupfri dage, og hvordan har du det 
med, at gå i det offentlige rum uden makeup? 

Har du et skønhedstip, og hvad er dit favoritmærke, 
når det kommer til makeup og hudpleje, og hvorfor
lige netop dette / disse mærker? 

Smuk Lørdag 

Smil Lene .0)) 

 ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar