tirsdag den 20. maj 2014

ASOS Herrer Skindjakke til salg, Aldrig brugt Medium + "Lopper" til salg ...


ASOS fejlkøb. 
Teenageren faldt for denne fede "skindjakke" på ASOS, og den er lige kommet ind ad døren for et par dage siden. 

Hvad han ikke vidste var, at returportoen er dyr, han troede at der var fri fragt. 




Jakken er superfed, men desværre lidt lidt for stor til ham, så han ved, at han ikke bliver rigtig glad for den. Den skal jo bare sidde "lige i skabet", så derfor prøver vi alter-nativt, at sælge den. 

Du kan se flere detaljer om jakken og med tydeligere og stør-re fotos af detaljer på ASOS, og vi har naturligvis kvittering på den, da den lige er købt. Røgfrit hjem. 

Prisen er 544 kr. og vi vil gerne sælge den for 500 kr., så der er en lille besparelse. 

Bor du i Århus, er du velkommen til, at komme forbi og af-hente, for at spare portoen. 

Kontakt mig gerne på mail: justlove2ndhand@gmail.com, hvis det har din interesse. 

Jeg har sat den til salg på facebook også, og et par salgs-sider på Facebook, for at se om, vi kan komme af med den inden de 28 dage for returnering til ASOS.  

"Lopper" til salg: 

Se også meget gerne mine andre ting jeg har til salg på min blog, lige her og her 

Mange af lopperne ryger med på marked d. 25. maj på Ingerslevs Boulevard, så hvis der er noget som frister, så kontakt mig hurtigt omkring køb og afhentning af varerne i Århus C - i følge aftale. 

Mobilepay er også en mulighed nu, hvis ikke lige du bor i Århus, og kan komme forbi og afhente varen. Du står selv for, at betale fragten. 

smil Lene .0))

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar