mandag den 26. januar 2015

Søger AKUT bolig i Egå / Skæring til foråret 2015!!

Søger a k u t bolig i Egå / Skæring til foråret. 


Hjælp!! 

Situationen er, at jeg a k u t søger bolig til teenageren og jeg, til indflytning allerede i foråret 2015. 

Han ønsker brændende at komme på Egå Gymnasium, og da de optager elever efter geografi, er det derfor nødvendigt for os, at bo i Egå / Skæring (postnummer 8250), for at han er sikker på at blive optaget. Han går på Skæring Skole, men vi bor i Århus C på 12. år i samme bolig. 

Derfor prøver jeg nu igennem min blog, at søge efter bolig. Har lavet adskillige boligopslag, er tilmeldt boligportalen osv., men uden held! Derfor vil jeg spørge dig om du kender nogen, der kender nogen, der kender nogen - som lejer eller fremlejer en bolig ud gerne for 2-3 år i Egå / Skæring område. Jeg vil være dybt taknemmelig for din hjælp, hvis du vil / kan hjælpe mig i denne akutte situation. 

Boligstørrelse: minimum 3 værelser med køkken / bad og 2 separate værelser.

Husleje: Max. 7800 kr. INCL forbrug og med mulighed for, at kunne søge om boligsikring. Det kræver at boligen har helårsstatus, da jeg ellers ikke kan modtage børnebidrag og boligsikring.

Indflytning i april / maj måned. 

Indskud / depositium er forventeligt.

Vi er begge ikke rygere. 

Seriøse henvendelser til: 
Lene Bringsjord - privat e-mail: solsikke04@hotmail.com og mobil 26148234Læg meget gerne mobilbesked, hvis ikke jeg svarer mobil, da den ofte er på lydløs. 

Det vil være en k æ m p e stor hjælp, hvis du kan og vil hjælpe min søn med en bolig til indflytning i april / maj 2015. 

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar