lørdag den 19. april 2014

Lopper til salg ......

Lopper til salg. 

Jeg er i en proces, hvor jeg er i fuld gang med, at gøre klar til marked på Ingerslevs Boulevard, og er derfor ved at gennemse alt hvad jeg har, og da både mit loft, og depotrum, kufferter og bolig er fyldt op med en masse, giver jeg nu mulighed for, at du kan købe de skønne "lopper". 


Vigtig info: 

Jeg bor i Århus C, hvor det er muligt at komme forbi og hente varerne, ellers kan de også sendes ved betaling af porto. 

Tunge ting, bedes dog afhentet, da det bliver lidt for om-stændigt, at sende med fragtmand. Men måske du kender nogen som kan afhente, bare det sker hurtigt efter handel er indgået, og aftale overholdes. 

Mit hjem er både røgfrit og har ingen dyr. Alt er i pæn stand. Nogle varer helt nye. Angiver standen på hver enkelt annonce.

Jeg holder ikke varer, så det er først til mølle, og sender først når pengene er på min konto. 

Kun bankoverførsel eller "mødes og handle" i Århus C, i følge aftale. 

Jeg sender som B-porto og køber altid indleveringsattest. Den betaler jeg som sælger. (Det er mit bevis på, at jeg har sendt varen fra posthuset).  
Ønsker du forsikret porto, så bedes du lige skrive dette ved hen-vendelsen, tak. :)

Pakkeforsendelse: 
kr. 80  ved afhentning på posthuset. Posthus + din adresse skal oplyses 
Kr. 100 ved forsendelse til din hoveddør. Sender via Postdanmark. 

Kontakt på e-mail: justlove2ndhand@gmail.com 

Her er et lille udvalg, af de ting jeg foreløbig sælger på siden. 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
Almanak kogebog - julemad. 
Stand: Aldrig brugt. 
pris: 50 kr. 
B-Porto: 22,50 kr.


Karen By Simonsen Cardigan
Stand: Aldrig brugt 
Nypris: 600 kr. med tag på endnu
Størrelse: small 
Detalje: hasp øverst
Pris: 300 kr.
B-Porto: 32 kr. 


Cha Cha top ¤ Grå m. sølv 
Stand: kun prøvet 1 gang
Størrelse: Medium 
pris: 45 kr. 
B-porto: 14 kr.







Karma De Luxe armbånd 
Stand: Aldrig brugt. Sort m. ægte sølvemblem. 
Regulerbart v. knude. God gave ide. 
Nypris: 300 kr. 
Pris: 190 kr.
B-porto: 10 kr. (sendes i foret kuvert)


S//Bar støvler - str. 40
Stand: aldrig taget i brug, som nye. 
Farve: grå. Hæl: 5,5 cm
Mål: 26 cm indvendig fod.
Højde: 46 cm 
mål: midt på læg 38 cm
mål: øverst: 43 cm
Pris: 200 kr. 
B-porto: 52 kr. 




Shopper fra udlandet.
m. stort rum + lille lynlås rum. 
Stand: Aldrig brugt / taget i brug.
Pris: 100 kr. 
Porto: 22,50 kr. 


Vila overgangsjakke
Størrelse: Medium 
materiale: Uld
Stand: Meget god stand. 
Brugt lidt i forår og efterår.
Nypris: 699,- (efterår 2011).
pris: 275 kr. 
B-porto: 52 kr. 





Construction denim kjole 
Str. 29: livmål: 2 x 42 cm 
Stand: God men brugt. Fin stand.
Pris: 65 kr. 
Porto: 22,50 kr.




ZARA støvler - str. 38
Mål: indvendig fod: 24 cmHæl: 10 cm
God stand. Der kan forekomme let slid
Ægte skind. Blåt skind indvendigt.
PRIS: 200 kr. 
B-porto: 52 kr. 











LOGO 69 Støvler
Str. 39. Hæl: 9 cm.
Mål: Indvendig fod: 25 cm. 
Længde fra top udslået: 52 cm uden hælhøjden.
Læg: 37 cm hele vejen rundt.
Vidde øverst: 40 cm hele vejen rundt
Stand: god stand, hæl er let slidt, men ikke slidt ned.
Pris: 200 kr. 
B-porto: 52 kr. 



KO-PUF er solgt! 

IKEA PUF STOCKHOLM
Puf, Delikat hvid, sort
Materiale: Narvlæder fra okse.
Produktbeskrivelse kan læses her
Stand: God men brugt. Fin stand. 
Nypris: 1799 kr.
Pris ide: 850 kr. (forhandlingsvenlig).
Sendes ikke. Vægt: 12,9 kg.
Afhentning i Århus C i følge aftale.




Beautybox / rejsetaske.
Rummelig beautybox / rejsetaske.
Flere gode rum, m. lynlås og rem til at bære den.
Farve: Vinrød. Stand: God stand. 
Pris: 100 kr. 
Porto: 42 kr.


Galleri billede - Disney 
Disney Galleri billede
Købt i Galleributik på Trøjborg, Århus
Stand: God stand, hængt i ramme.
Nypris: 350 kr.
Pris: 250 kr.
KUN afhentning i Århus C i følge aftale.


Cucite A Mano Heels. 
Str. 39. Mål: 25 cm indv. fod. Hæl: 4-5 cm.
Stand: Fin stand, kun let slid på såler. 
Farven er som første foto. Se alle billeder.
Pris: 125 kr.
Porto: 42 kr. (sendes i kasse). 




Junk De Luxe Blazer.
Str. 54 - fit slim 
Bryst 46 cm tværs over lukket. Længde fra skulder: 68 cm.
Ærmelængde: 46,50 cm målt fra armhule til håndled.
Skulder til skulder: 40 cm.
Stand: Næsten ny. 
Kun brugt 1 gang til min søns konfirmation, april 2013
Nypris: 2200 kr. i Butler, Århus, forår 2013.
Pris: 800 kr.
B-porto: 52 kr.

Obs: Hvid Jack & Jones skjorte, small, slim 
kan medfølge i handlen. God stand. 

Kan sende fotos, hvor min søn har den på
ved interesse. Kan prøves i Århus C i følge aftale. 






¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤


Har du behov for yderligere mål og fotos, da læs info øverst.

På forhånd tak. 


Bedste Loppehilsner

Smil Lene .0))


¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar