mandag den 7. april 2014

Forberedelse til Second hand Marked i Århus, Statist i "Dicte" Sæson 2, og bagning af kardemomme-boller...


Mandagen har jeg brugt på, at gøre klar til 2nd hand marked i Århus, der finder sted på onsdag. 



Billedet venligst lånt af "Second hand marked" gruppen.

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Det er altid et stort arbejde, at finde de mange ting frem, og derfor kan jeg godt lide, at starte i god tid, så jeg kan få sorteret, og få de helt rigtige varer med. En god blanding af tøj, smykker, og lidt boligting. 

Både mit depotrum, loft og kufferter bugner af 2ndhand, og har planer om, at sælge i løbet af foråret, bl.a. på Inger-slevs Boulevard d. 25. maj, i Århus. Kig forbi. 

Nu har jeg været så heldig, at få en stand på onsdag, til Second hand marked i Århus. 

Second hand Markededet foregår her:

Ungdoms-centret Skanderborgvej 156 (ved Jet Tanken).

Dato: Onsdag d. 9.4.2014. 

Tidspunkt: kl. 17-20.  

Markedet foregår indendørs, så der er garanti for tør-vejr. 

Så har du også en passion for 2nd hand, og elsker at jagte "skatte", så kig endelig forbi, til en god handel. 

Jeg har lovet, at bage kage til arrangementet, så den skal jeg have bagt i morgen. Valget er faldet på Gulerodskage fra New Orleans. Det er en sand vinder. 

Du kan finde opskriften her, og er fra et tidligere blog-indlæg. Pas på, den er stærkt vanedannende. Uhm. 

Dicte.

Har du fulgt med i serien Dicte, så ved du sikkert også, at 2. sæson af den populære tv-serie, bliver sendt i efteråret 2014. 

Optagelserne er i fuld gang i Århus, og de søger lige nu statister til tv-serien, og har derfor tilmeldt mig. I dag modtog jeg så et opkald af koordinatoren om, at jeg er blevet "optaget". 

I et afsnit er Dicte (Iben Hjejle) til fodboldkamp med et lokalt (fiktivt) tophold, og til disse optagelser, er der brug for statister, som kan skabe en forrygende fest- og kampstemning under optagelserne. 

Optagelserne kommer til at foregå d. 15. maj fra kl. 18.00-05.00. Er det noget for dig, eller kender du venner / familie som kunne tænke sig at deltage, kan du /I tilmelde dig/jer her www.LB-statist.dk.

Se også opslag på facebook: www.facebook.com/blivstatist

De søger især rigtig mange mænd i alderen 20-50 år. Spred gerne bud-skabet, opslaget må også meget gerne deles på facebook. 

Statistjobbet er ulønnet, men du får udover oplevelsen, at være med i "Dicte", 2 biograf-billetter, eller 2 flasker rød-vin. (Valgfrit). 

Jeg var ellers milisekunder fra, at blive statist som "politi-kvinde" i serien. Koordinatoren havde desværre (for mit vedkommende)lige booket en anden statist til "rollen". 

Kunne da være TOP-NICE, at få mulighed for, at være klædt som "strisser-kvinde" for en dag, og samtidig i en af mine ynd-lings-serier, der oveni-købet foregår i Århus, Ha! 

Du kan læse mere om Dicte, sæson 2 her



Har været TRÆT som et aldersdomshjem i dag, men nåede dog lige, at bage en portion kardemommeboller. 

Det er ikke så tosset igen, at nyde en lun bolle og en kop te, på sådan en træt mandag. Opskriften, kan du finde her



¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 

Hvordan har du tilbragt mandagen? 

læg meget gerne en besked herunder. 

Mandags hilsner 

Smil Lene .0)) 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar