søndag den 6. april 2014

Vis flaget søndag 6/4 - Tak for din støtte....



Vil bare sende et meget vigtigt budskab ud, da frivillige, for Kræftens Bekæmpelse, er ude med rasle-bøssen i dag. 

VIS FLAGET. STØT Kræftens Bekæmpelses landsindsamling. 

3 måder du kan støtte på.  

Send KB50 til 1277 eller KB100 til 1277. 

Du kan også støtte via MobilePay: 
Betal med din smartphone via app, MobilePay på: 61 61 08 01

Girokort eller på indsamling.dk/bidrag. 
Betal girokortet via netbank (kortart 01,gironummer 3021300 og skriv "landsindsamling" i bemærknings-feltet), i banken eller på posthuset. 

Betaling på indsamling.dk foregår med Dankort eller et andet kreditkort.


¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 


Jeg har som lægesekretær arbejdet på flere kræftafsnit. Både som afsnits-sekretær på et børnekræft afsnit, og på et afsnit for udredning af lunge-kræft. 

Jeg ved derfor også, at det nytter. Og det er en god følelse, at kunne gøre en forskel, for de mange mennesker, der hver dag, bliver ramt af kræft. 

Vi kender alle en, eller høre næsten hver dag, om en ny som får konsta-teret kræft. Derfor har jeg også valgt, at støtte op om Kræftens Bekæmp-else, ved at gå de 3 timer det tager, og har gjort det i mange år. 

I år havde jeg andre planer før datoen kom ud, men så har jeg valgt, at støtte op om dagen, ved at støtte det gode formål. 

Hjælp med at KNÆK koden til kræft. Det nytter. Vis flaget. 

Du kan læse mere om Kræftens Bekæmpelse her.

Gå også ind på Gert Rune - Ironman med kun et ben

Han er en stor inspiration, og kan bookes til meget spændende foredrag. 

Jeg hørte ham på et coaching-forløb, jeg deltog i for et par år siden, og kan kun anbefale, at du som virksomhed booker ham. 

Meget inspirerende, positiv og er blevet en god ven. 


¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 

Hvordan skal du tilbringe din søndag? 

Måske du skal ud, og rasle med bøssen i dag. 

Skriv gerne en lille hilsen herunder.  

Rigtig Skøn Søndag 

Smil Lene .0)) 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar