fredag den 11. april 2014

Morgenmadslykke og udfordringen, at begrænse mig, når der skal pakkes til Københavnerturen....

Det er Fredag, og vil nyde en skøn morgenmad, bestående af: 


Udfordringen, at pakke til Københavnerturen.
Er du mon ligesom mig, at du har svært ved, at begrænse dig,  når du skal ud og rejse? Jeg er den type, der har let ved, at få pakket til en hel uge, selvom jeg bare skal være væk i få dage, ha!

Tasken er ladet med......


Tasken er ladet med ..... 


Og så er tøjet ikke engang kommet i endnu, ha ha. Jeg elsker, at bruge min Kieffer taske, den er rummelig og fungere godt som weeekend-taske. 

Den kan samtidig være med til,at begrænse mig, for jeg kan umuligt have 5 sæt tøj med, udover ovenstående sager, der også er et musthave, at have med. Jeg har pakket om op til flere gange, men de fleste ting på foto herover, er med. 

Jeg læste et godt tip om, at pakke kuffert i dag, det var på Magasins facebook side, og det er da klart noget, jeg kan lære af. Ha! 




Skal du rejse i påsken? Så giver vi dig her 6 tips, til den perfekt pakkede kuffert: 


  • Rul strømperne og put dem i dine sko
  • Køb rejsesæt til dine toiletsager 
  • Fold bukser og T-shirts en enkelt gang og rul dem for at undgå de krøller
  • Læg dine sko i poser og pak dem i siden af kufferten 
  • Pak din kuffert i tre lag: De største og tungeste ting tættest på hjulene. 
  • De rullede ting i midten og det tøj der ikke må blive krøllet øverst. Afslut med en strik eller et håndklæde.
¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 

Har du andre gode tip til, at pakke til weekendturen? 

Læg gerne dit tip herunder. 

De Bedste Påske hilsner

smil Lene .0)) 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar