lørdag den 30. august 2014

Vinderen af GIVE-AWAY .....

Vinderen af GIVE-AWAY på bloggen....... 


Jeg skulle lige med håndsving trække min pc op, og nu er det lykkes mig via Random, at trække en vinder af giveaway. 

Da jeg var igang med at slette 2 af mine egne opslag, røg en af deltagerne (Vibeke) desværre med i svinget, men den blev talt med under Random udtagelsen, så alt er gået fair til, og vinderen af giveaway blev no. 4, så stort ...... 



til .....



I min giveaway bad jeg jer om, at svare på, hvad din bedste oplevel-se i sommeren 2014 har været: 

Sofie S skrev følgende: 

Ejj hvor fint :)
Jeg har desværre været indlagt hele sommeren, så mine bedste sommer-øjeblikke har været når jeg måtte komme ud på terrassen og sidde lidt og nyde solen, i stedet for et koldt, hvidt hospitalsværelse.
God fødselsdag d. 31. (-:  Sofie S

Kære SofieStort tillykke med øko-kræs, vampyrer, håndcreme, GOSH negle-lakker, Argan Oil til lokkerne samt en Århus Guide m. kort. Håber alle tingene kan bringe lidt glæde for dig, og rigtig god bedring til dig. 

Kontakt mig på blog-mail: justlove2ndhand@gmail.com, hvor du oplyser din adresse, så sørger jeg for at pakken bliver sendt til dig. 

Til alle jer andre, der har deltaget: 

1000 tak for jeres deltagelse, og tak for jeres fine besvarelser om jeres bedste sommerferie oplevelser i 2014. Det var superhyggeligt, at læse dem. Superskønt, at I læser med og deltager. 

Der kommer flere Giveaway's på bloggen, så hold endelig øje med aktiviteterne på bloggen. Det er snart efterår og det betyder mørke, kul-de og hygge. Derfor bliver det også kræs til den kolde efterårstid, for I skal forkæles igen!! :0) 

I morgen har jeg fødselsdag og bliver +25 år. 

Jeg glæder mig til, at komme ud og spise i aften, sammen med teenageren. Restauranten har lukket om søndagen, og har derfor valgt, at vi spiser ude i dag, og tager en tur rundt i Århus, og oplever lidt af Århus Festuge på min fødselsdag i morgen. 

Fødselsdag Hilsner 

Smil Lene .0)) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar