lørdag den 14. juni 2014

VINDEREN af Pilgrim halsKæden er...

Vinderen er...... 

jeg har lige anvendt Random til at finde ud af, hvem den heldige vinder af Pilgrim halskæden er. 



Billedet af Random boksen, kan jeg desværre ikke uploade, da det hverken er et billede eller video, men vinderen er ....



Trommehvirvel ........ 








vibeke larsen


Spørgsmålet i min giveaway lød: 

Alt du skal gøre er, at lægge en besked på dette opslag, og fortælle, hvilke små hverdagsglimt, der gør lykke for dig? 


Vibeke skrev: 
lykken er mine 7 børn, 5 børnebørn og ca 1 million andre ting :-) 

for resten en super blog med interessante indlæg for en gammel loppe-jæger som mig. 

Send e-mail til: justlove2ndhand@gmail.com 

med oplysning om din adresse, så vil jeg sørge for, at sende Pilgrim halskæden til dig og håber, at den vil gøre lykke hjemme hos dig. 

Og 1000 tak for dine fine ord til min blog, det gør mig rigtig glad, at få den ros. <3 <3 

Jeg elsker loppefund, og vil love, at der vil komme mange flere af slagsen på bloggen i fremtiden. .0)) 


tillykke ¤ tillykke ¤ tillykke ¤  

Og tak for de andre fine kommentarer og komplimenter i forbindelse med min give-away, og tak for deltagelsen. 

Det gør mig rigtig glad. :0) Og I skal forkæles igen, så vent og se, jeg pønser på flere give-aways på bloggen. 


Rigtig God Lørdag 

Smil Lene .0)) 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar