lørdag den 7. juni 2014

GIVE-AWAY tid.....

give-away tid....

trækker en vinder 
lørdag d. 14. juni kl. 12. 

Skynd dig og deltag. 
læg en hilsen og du er med i puljen,
om at vinde det skønne Pilgrim smykke.

smil Lene .0))


Jeg har fundet denne fine hjerte-halskæde fra Pilgrim, som jeg rigtig gerne vil udlodde, til en af jer læsere på min blog. 

Den har en værdi af 200 kr., og kan reguleres lidt i længden. 


Halkæden kan ikke ombyttes til andre varer, eller byttes i forretning, og det er en vare jeg selv har købt, som give-away til jer læsere. Ren for-kælelse, fordi I følger med på bloggen. Tak Tak Tak. :) 

Alt du skal gøre er, at lægge en besked på dette opslag, og fortælle hvilke små hverdags-glimt, der gør lykke for dig? 

Kun 1 lod pr. del-tager og kommentaren skal være på bloggen, ellers tæller den ikke med.  

Jeg trækker via Random en tilfældig vinder d. 14. juni kl. 12.00, med hjælp fra min teenager, så alt går fair til. 

HUSK, at vælger du "anonym" i boksen, så er det vigtigt at du skriver dit navn, så jeg kan komme i kontakt med vinderen. 

Har du lyst til, at følge mig fast, kan du tilmelde dig via Google+, men det er for mig ikke et krav for, at du kan deltage. 

Du kan også tilmelde din mail nederst på bloggen, hvor du automatisk, vil få en mail, når der er nyt på bloggen. 

Jeg vil annoncere vindernavnet på bloggen, facebook og Insta-gram, men hold selv øje med bloggen på lørdag, om du skulle være den heldige. 

Hvis ikke vinderen melder sig, trækker jeg en ny vinder med anvendelse af Random systemet. 

Rigtig dejlig pinse til alle. 

KH Lene. <3 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar