torsdag den 19. juni 2014

Kähler - Omaggio - Jubilæumsvase Messing......


Kähler Omagio jubilæumsvase i messing. 
I anledning af Kählers 175 års jubilæum, har de designet en limited edition vase med flotte messingstriber. Vasen findes i 2 størrelser. En stor der måler 20 cm og en lille der måler 12 cm. 


Billedet herover er af den store vase. Billedet af den lille vase bliver desværre for uskarpt når det bliver forstørret, men du kan se den på webshoppen Høgh Interiør, lige her.

Jeg er nok en af de få, som endnu ikke har en Kähler vase i mit hjem. De er utrolig smukke, men farverne passer ikke ind i mit hjem rent stilmæssigt, og har derfor ikke købt en af dem. Men da jeg så den meget smukke jubilæumsudgave med messingstriber tænkte jeg, at den må jeg bare eje! De er så fine, og vil passe perfekt til mit mørkebrune retrobord, der står i min stue sammen med de øvrige møbler og boliginteriør. Et mix af nyt & secondhand.

Da det er en jubilæumsudgave, vil den kun findes i et begrænset parti, og derfor var jeg hurtig til, at forudbestille begge størrelser igennem den lækre webshop Høeg Interieur

Vil du nå at have fat i en af de skønne vaser - eller måske begge to - kan de forudbestilles lige her.  Den forventes på lager i oktober 2014. 

En rigtig fin gave ide´ til både fødselsdag, jul, bryllup, værtindegave, indflyttergave, en jubilæumsgave - eller bare til ren selvforkælelse, til dit eget hjem. Jeg kunne ikke bestemme mig for størrelsen, da jeg synes de begge to er utrolig smukke på hver sin måde, så jeg har forudbestilt en af hver,ha! 

Billederne er venligst lånt af webshoppen Høeg Interieur

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
Er du Kähler fan? 

Fortæl gerne, hvilken vase du måske har i dit hjem. 

Bedste Torsdags Hilsner 

Smil Lene .0)) 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar