torsdag den 26. juni 2014

Sommerudsalg på bloggen & Trendsales....

Sommerudsalg på bloggen & Trendsales.  
Er igang med at rydde op, og giver dig nu chancen for, at købe det. Der findes både nyt & 2ndhand herunder på bloggen, eller via min profil pava04 på TrendsalesHvis der er noget som du fristes af, kan du kontakte mig på min blog-mail: justlove2ndhand@gmail.com 

Det med småt: 
  • Størrelse og pris og detaljer om varen, er angivet ved hvert enkelt foto. 
  • Røgfrit hjem, og vasker kun i Neutral, og tørre aldrig tøj i tørre-tumbler. Hænges til tørre på en bøjle. 
  • Kan afhentes i Århus C i følge aftale, eller du kan betale porto. 
  • Der kan anvendes Mobile-pay eller bankoverførsel, hvis du bor for langt væk, til at afhente i Århus C. 
  • Vil du se flere billeder, kan du sende mig en mail. 
  • Du kan også kigge forbi min Trendsales profil pava04, hvor jeg har de fleste af tingene til salg. 
  • Enkelte af tingene er ikke sat på Trendsales, og er kun annonceret på min blog. 
  • Køber du over Trendsales, koster pakkeporto kun 42 kr. Ellers er pakkeporto 80 kr. uden omdeling og 100 kr. med omdeling. Dette fordi Trendsales har indgået særlig aftale med Post Danmark.  
  • Ved B-porto er brevet ikke forsikret, jeg køber dog indleverings-attest som er bevis på, at jeg har sendt varen fra posthuset. Det er dog ikke en sikkerhed, hvis brevet skulle forsvinde. Så er det på eget ansvar. Dog kommer de fleste breve frem, men der kan dog ske fejl fra Post Danmark's side. 
Jeg har mange års erfaring med at sælge ud af både tøj og loppefund, så du er garanteret en god handel. Pakker altid varen godt ind, så den er beskyttet. Sender med Post DK. 

Bedste sommerhilsner 
Smil Lene :0)) 


Billi Bi heels 
størrelse: 38,5 - indvendig mål: 24,8 cm - hæl 6 cm - 
stand: næsten ny.  
Nypris: 999,- 
Din pris: 300 kr. 
porto: 42 kr. som B-porto.  


Kurve, 2 stk.
stand: Aldrig brugt. 
Nypris: 130 kr. 
Din pris: 95 kr. 
Porto: 42 kr.(b-porto).  


Ole Henriksen Kit. 
Stand: Aldrig brugt. 
Nypris: 550 kr. 
Din pris: 400 kr. 
Porto: 22,50 kr. (B-porto). 


H&M, Conscious SHORTS
Størrelse: 36 
Farve: Grønne
Stand: God men brugt, meget fin stand 
Pris: 75 kr. 
Ny pris: 60 kr.
Porto: 22,50 kr. (B-porto). 


Milla jakke
Størrelse: XL, men lille i størrelsen. 
mål: 59 cm brystvidde x 2  - 64 cm længde fra skulderen.
Stand: God men brugt, fin stand. Fejler intet. 
Din pris: 75 kr.
Porto: 42 kr. 


Noa Noa bolero m. lille ærme. 
Størrelse: Small .- voksen størrelse. 
Farve: sort m. glimmer
Stand: god men brugt, fin stand
Din pris: 65 kr.  
Porto: 22,50 kr.


SOLGT! 
Jumpsuit, ukendt mærke
Størrelse: small 
Mål: 32 cm bryst uden jeg strækker elastikken - længde 102 cm 
målt fra brystkanten og ned. 
Stand: God men brugt, fin stand. 
Din pris: 75 kr. 
Porto: 32 kr. 


GIVET TIL GENBRUG - 
Hennes & Maurirtz kjole
Farve: Sort / hvid
Stand: God men brugt, fin stand. 
Størrelse: Medium 
Mål: bryst 52 cm x 2 / længde 80 cm 
Din pris: 75 kr. 
Porto: 32 kr. 


Givet til Genbrug
Divided, H&M maxikjole
Størrelse: 34 / XS 
Stand: God men brugt, fin stand
Farve: print, se foto. 
Din pris: 75 kr. 
Porto: 32 kr. 



Karen by Simonsen Cardigan
Størrelse: 36
Mål: 43 cm bryst, lukkes m en hasp ¤ 50 cm længde ¤ 47 cm ærme 
fra armhule til håndled 
Stand: Aldrig brugt. 
Nypris: 600 kr. (forsat tag' på). 
Din pris: 300 kr. 
ny pris: 300 INCL b-porto (september).
Porto: 22,50 kr. 



Støvler, ægte skind + lædersåler
Størrelse: 36 
Stand: God men brugt, let slid, men lækre kvalitets-støvler der holder.
Din pris: 100 kr. 
Porto: 42 kr. (B-porto). 




Junk de Luxe Blazer INCL. hvid Jack & Jones skjorte, hvid slim.
Størrelse: 46 / small / slim model 
Mål: 
Brystvidde målt tværs over, lukket. 46 cm 
Længde fra skulder :68 cm
Ærmelængde 46,50 cm
skulder - skulder: 40 cm bagpå
Stand: Næsten ny, kun brugt 1 gang til min søns konfirmation
Nypris: 2200 kr. 
Din pris: 800 kr. 
NY PRIS: 750 kr. 
Porto: 42 kr. (B-porto).

Du kan se flere annoncer på bloggen her og her  

Flere af annoncerne kan være solgt, jeg mangler at opdatere disse, men send en mail, så kan jeg hurtigt fortælle dig, om jeg forsat har varen. 

Der findes mange flere annoncer på Trendsales, så tag også gerne et smut forbi min profil pava04 og se om der er noget du ikke kan undvære, og mange af mine varer er nedsat til sommerpris. Der vil løbende blive opdateret med mange nye varer. Så tag endelig et kig forbi. 


Bedste sommerhilsner 
Smil Lene .0)) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar