tirsdag den 22. juli 2014

Hjemme igen ...

Hjemme igen.
Bloggen har holdt en lille feriepause imens jeg har nydt nogle skønne dage i Sverige med teenageren,og min familie i Sverige. 

Turen hjem i går var lang og hård. Vi skulle med færgen kl. 08.00 fra Goteborg, og videre med tog fra Frederikshavn til Ålborg. Med togbus til Hobro, hvor vi igen skulle skifte til IC-tog til Århus, og så med bus hjem fra Banegården, op på 3. sal med vores bagage, før vi kunne vælte om! Hjemme kl. 16.00. Home sweet home. <3 

Derfor holder teenageren og jeg "hviledag" i dag. Den går med at slappe af, nyde lidt lækker frugt, og så skal vi se dagens Tour de France etape. 




Måske vi lige kan slæbe os en tur op i byen og nyde en god is - mærke solens stråler og varme, og en god kop kaffe på bagtrappen. Jeg har samlet en masse billeder fra turen, som jeg vil vise jer de næste dage, når jeg lige har fået dem set igennem. 

Indtil da, vil jeg ønske jer en fantastisk tirsdag med godt vejr, og HUSK og drik rigelig med V A N D i varmen. 

Fandt lige dette sjove gamle billede i går med Frisko-Is, der er fra 1977. De is-priser er da værd at dele, ha! 

Hvilken is var din favorit? 

Mine 2 favoritter var helt klart Top Hat og Kung Fu. 

Smil Lene :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar