lørdag den 20. september 2014

September i glimt....

September i glimt.


September er fyldt op med mange forskellige projekter og oplevelser af den hyggelige og gode slags. Udover at starte min morgen med et godt måltid og en god kop kaffe, er det også sjovt og eksperimentere med nye råvarer i køkkenet.  

I min hverdag nyder jeg også et frirum på bagtrappen med en kop kaffe og en god bog. Når jeg er i naturen, frigives der så meget positivt energi. Derfor sætter jeg også gerne tid af til, at sætte mig ved havet efter mine træningsture. Det giver mening for mig, at sidde i ro og nyde lyden af bølgerne - at nyde synet af 2 måger, der tager sig en dans på stranden, og nyder turen hjem langs stranden og jernbanen. Det giver mig ro og styrke til hverdagens mange andre gøremål. 

En anden ting jeg glædes over, er de rigtig mange skønne ting, som jeg har vundet over den sidste periode. Skønne ting til både min bolig og mig selv. Ud af så mange deltagere, har jeg været heldig, at vinde så smukke ting. WoW. Meget taknemmelig og glad.  

Men også nye mennesker jeg har mødt. Meget forskellige, og med hver deres unikke personligheder. Er så glad og positiv over, at have mødt disse mennesker. At de er blevet en del af mit netværk, gør mig nærmest lykkelig. 

Smukt ur fra Pilgrim - skøn giveaway af Woman.dk


QUICK food: Fuldkornspita med skinke, ost & blå kartofler. 


Lækre langtidshævede græskarkerneboller med kakao & honning.


Dadelkugler - en sund lille snack - opskrift her

Loppefund med roser på badeværelset. Hygge. Love it. 


Hygge på bagtrappen i det skønne sensommervejr. 

Trappetræning i Riisskov.Indgår som "step" i min løberute.


Mit yndlingssted. Træningsanlæg i Riis Skov. Smukt udsigt.


Efter træning. Belønning med dadelkugler. Havet drager. 


Mågedans ved havet. Stem KB (Kaj & Børge) til 1234. 

Morgengrød med frugt. Fuldkorns skorper & dadelkugle.


Efterår / sensommer med kastanjer. Brug fantasien og leg. 


Kähler vase vundet på @Trendsales + 3 mdr. VIP.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar