torsdag den 11. september 2014

Glimt fra de sidste dage ....

Glimt fra de sidste dage. 
I denne uge, hvor jeg er ugens instagrammer på @mitaarhus, har jeg nydt at være lidt rundt i Århus, og vise nogle af de steder jeg holder særligt meget af. Fortælle  lidt om områderne, og hvad de betyder for mig

Du kan følge mig på @mitaarhus, og du kan læse mere om det at være ugens instagrammer lige her

Nu vil jeg spænde løbesko og vandbælte på. Løbe en tur ud langs havet og i Riis skov. Træne i anlægget, og vise jer endnu en af mine yndlingspletter i Århus. 

Århus er en skøn by med masser af dejlige områder. Vi har nok alle vores favoritter, og derfor er det hyggeligt og sjovt, at kunne vise jer lidt af mine yndlingspletter i denne uge. 

Samtidig sender jeg en tanke til ofrene for 9/11 på 13 års dagen. Har tændt et lys for dem. Alle husker nok både tid og sted, da flyene fløj ind i de 2 tvillingetårne og over 3000 mennesker døde. Sender også en tanke til de mange brandmænd, der mistede livet i kampen om, at redde de mange der blev fanget i de 2 tårne. Hverdagens helte i NYC. <3 <3 

God dag til jer alle. Smil Lene. :0) 


Udsigt til Århus Domkirke og den gamle filmfabrik. 


 Morgenmad med yogurt. Urtekram mysli. Rugbrød. Dadelkugler.


Kigger forbi Tøjstory. Ny secondhand butik. Guldsmedegade.  


Porto Bello svampepizza. Food Festival 2014. 


Løbetur og træning i anlægget. Riis Skov. Love it.


Træning i anlægget i Riis Skov. Love it.


På vej hjem fra træning. Går igennem Nordre Kirkegård. 



På vej hjem fra træning. Nordre Kirkegård. Små kroge. 


QUICK FOOD. Fuldkornsbagel m. salat og kylling.


 Ingerslevs Boulevard. Markedsdag onsdag. Solsikker. 


 På indkøb. Afstikker i Latinerkvarteret. Onsdag aften.


dadelkugler med strejf af lakrids. Mandel & Kokos pynt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar