lørdag den 16. januar 2016

Vinter Update....

Vinter Update.



Kong Vinter er kommet til Danmark. 

Kan I holde varmen? Skal da lige love for, at regnjakken er skiftet ud med vinterjakken i denne tid. 

Bloggen har holdt en lille pause i mens jeg har været igang med en praktik den sidste måneds tid. Vækkeuret har ringet 05.30 hver morgen og på dagene med tørvejr og sol har jeg været hurtig til, at springe i løbeskoene efter arbejde. Ellers ville jeg falde "bevidstløs" om efter en travl dag. Det giver mig energi til hverdagen, at komme ud og løbe langs Århusbugten og Riis Skov, og så har jeg med god samvittighed væltet om kl. 22.00 og klar til næste arbejdsdag. Men så har jeg heller ikke nået så meget andet end at handle ind og hygge lidt med teenageren, inden vi begge er væltet om. 

Jeg har tidligere skrevet lidt om mine fremtidsplaner og mit ønske om, at komme til at arbejde med med mad. Fik derfor etableret kontakt til en kantine i Århus, hvor jeg fik mulighed for at afprøve at arbejde i en kantine. 

Desværre blev det ikke til så meget leg i kantinekøkkenet som forventet, men så er det godt jeg kan lege i mit eget køkken og lave lækre simreretter til teenageren og jeg. Glæder mig til, at dele nogle af de seneste hverdagsretter og bagværk, så hold øje med bloggen. Følg også gerne med på IG profilen @justlove2ndhand og bloggens facebookprofil justlove2ndhandbyleneb. Følg meget gerne begge profiler og få løbende update med billeder og små hverdagsglimt. 

Pst.... følger du med i Badehotellet - sæson 3? Igen i år har jeg fået æren af, at deltage som statist og var med i 2. afsnit. som handlende i Aalborg. Optagelserne foregik i sommers. Jeg vil skrive mere om dette i et særskilt blogindlæg. I kan læse mere om min oplevelse som statist i sæson 2 her

I blogindlæg fra nytåret har jeg skrevet lidt om bloggen og de forskellige medier, hvor bloggen også kan følges. Læs mere her. Min dyne kalder .0)) Sweet dreams. KH Lene. 

obs: 
Scrol ned i bunden af bloggen, hvor du kan finde top 10 favorit blogindlæg samt de blogge & favoritsider, der inspirere mig i min hverdag. Følg også gerne bloggens facebookprofil og BlogLovin

Bloggen har også IG profilerne @justlove2ndhand & salgsprofilen @secondhand_aarhus_bylene, hvor jeg sælger nyt og 2ndhand tøj & boligting. 

Har du spørgsmål til opskrifter eller andet på bloggen, er du velkommen til, at skrive i blogindlægget eller send en mail på e-mail: justlove2ndhand@gmail.com - tak fordi du læser med. .0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar