torsdag den 3. september 2015

#pause

Da batteriet på min pc er bukket under (nok pga. bloggerpresset!!) ;) og batteriet derfor er kørt helt flad, holder jeg derfor en pause på bloggen indtil næste uge. 

Jeg vil vende stærkt tilbage med opdatering fra Marselisløbet, min fødselsdag d. 31. august og Food Festival 2015 den kommende weekend, hvor jeg er frivillig både fredag og søndag. Du kan dog altid læse tidligere blogindlæg i venstre kolonne på bloggen. .0)

Følg gerne bloggens facebookprofil og på bloggens IG profil @justlove2ndhand hvor jeg løbende opdatere fra Food Festival og så bugner min salgsprofil secondhand_aarhus_bylene med masser af nyt & secondhand tøj & boligting, som du er velkommen til at smide et bud på. I biografien på begge IG profiler er der info med mobiltelefon og direkte link til bloggen.

Obs: 
Scrol ned i bunden af bloggen, hvor du kan læse de 10 mest læste blogindlæg på bloggen og de favoritblogs og sider der inspiere mig i min hverdag. 

Følg også meget gerne med på BlogLovin og Google+. 

mine 2 IG profiler: @justlove2ndhand & secondhand_aarhus_bylene

Vender meget snart tilbage igen. 

KH Lene .0)  

 






 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar