fredag den 8. august 2014

ChriChri.dk & Snart Ny Give-away på bloggen ....

ChriChri.dk 




Det har ikke været til at undgå, at falde over ChriChri på både Instagram, facebook og diverse blogs i blogland. 

ChriChri er et webunivers for kvinder, der køre god stil - i alle livets henseender - skrevet med ChriChri's egne ord. 

Bloggen - Webuniverset er lige gået i luften med Christiane S.M. O'Connor ved roret - og hun har teamet op med en række dygtige fagpersoner indenfor både sundhed & skønhed. Med an-befalinger & gode tips. På en dejlig jordnær måde.  

Jeg har brugt lidt tid på, at nærlæse de forskellige temaer. Og alle kan være med. Både den unge og voksne kvinde.  

Både Annes 7 bedste råd og 5 tips til en sund uge er gode råd til, at gøre hverdagen lettere. Helt nede på jorden, og på en måde som jeg elsker det bliver serveret. Inspirerende, og i et let forståeligt sprog. 

Hvis du ikke er opdateret på nyheden om Christiane's blogunivers om sundhed og skønhed, kan du tjekke ind her, og på instagram @christianeSM og #ChriChridk 

Jeg har tilføjet ChriChi til mine favoritblogs og favoritsider. De findes, ved at scrolle helt ned i bunden af min blog. Her finder du også de mest populære blogindlæg. 

Men stik nu ikke for langt væk, vel? ;) Der vil nemmelig meget snart komme en ny giveaway på bloggen, så hold et skarpt øje med aktiviteterne på bloggen. Du kan læse mere om giveaway her.   

Bedste hilsner 

Smil Lene :0)) 


billederne af CSM /ChriChri, er venligst lånt af ChriChri.dk 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar