lørdag den 14. juni 2014

Lækre gevinster og Snart Ny Give-away ...

Lækre gevinster. 
Det var dejligt, at få udtrukket vinderen af Pilgrim smykket til en meget glad vinder i dag, og det er på vej til Købehavn. Jeg har selv været heldig med at vinde nogle rigtig fine ting i løbet af den sidste periode, dem vil jeg lige vise jer. Fra den lækre webshop Luxo Living Bolig & Interiør var jeg så heldig, at vinde disse PLISSÉ SILHOUETTE EARSTICKS i oxi-deret sterlingsølv. Værdi 1.400.- for parret, fra den danske smykke designer Zarah Voigt. 

Luxo Living Bolig & Interiør skriver på deres webshop: 
Zarah Voigt er kendt for at skabe stærke statement avantgarde kollektioner. Med sirlig udført elegance, er hendes smykke-kollektioner raffinerede i deres poetiske og personlige udtryk.



Fra den lækre webshop Chopin.dk, vandt jeg disse toplækre Uzurii flip flopsDa jeg frit kunne vælge imellem de mange forskellige modeller, faldt valget på modellen Uzurii Urban naomi sandals black, med små dødningehoveder, som jeg synes er vildt seje. Og de er topskønne, at gå i. Lucky meSandalerne kom i denne meget fine kasse med spejl, skopose, læbepomade og slik, som teenageren fik at hygge sig med. Virkelig lækkert, at åbne sådan en boks fyldt med lækkerier. Det er ren forkælelse for fødderne, her til sommeren. 




Fra den fine webshop Manifik, vandt jeg den hvide ZeZe Skjortetop, som jeg også glæder mig til, at få i brug her til sommeren. De fine detaljer ved både lommer og knapper, tilføre den et fint råt look. JA, jeg må sige, at jeg har haft held med at vinde rigtig mange fine gaver, og jeg bliver selv så glad når jeg vinder, at jeg jubler højt, ha! 

Jeg kan selv godt lide at forkæle, og derfor vil jeg gerne løbende lave en give-away på bloggen. Så hold øje med bloggen, jeg pønser på en ny give-away i løbet af juni måned. Er der mon stemning for det? 

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Rigtig God Weekend 

Smil Lene .0)) 


 ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Ingen kommentarer:

Send en kommentar